Op dit moment zitten we midden in een vreselijk Corona epidemie.

Iedereen kan besmet raken. De mensen die na besmetting het meeste complicaties hebben zijn de mensen die ook:

-hart en vaatziektes hebben

-diabetes hebben

-longaandoeningen hebben of

-nierlijden

Dit zijn allemaal aandoeningen die leefstijl gebonden zijn.. Met een goede leefstijl kun je hier dus iets aan doen.

Maak dus via 'contact' een afpsraak.. Afspraken gaan nu via beeldbellen maar hiervoor hebben we een goed systeem die makkelijk met u verbinding kan maken.

Lees meer over de kracht van een goede leefstijl hieronder bij Stichting Je leefstijl als medicijn.

Je kunt je dan ook aansluiten bij de facebook community waar je ook andere lotgenoten kan spreken of mee kan bloggen of chatten.

Missie van Stichting je leefstijl als Medicijn.

Stichting Je Leefstijl Als Medicijn heeft als missie het aantal mensen dat lijdt aan een leefstijlgerelateerde ziekte te verminderen.

We hebben de ambitie om binnen 3 jaar het aantal mensen met diabetes type 2 met 100.000 te verminderen en waardoor we bijna 1 miljard euro op de zorgkosten kunnen besparen.

Ook mensen met hart- en vaatziekten ondersteunen we bij het verbeteren van hun gezondheid door het inzetten van hun leefstijl als medicijn.

Wie?

Wij zijn Wim Tilburgs en Jacqui van Kemenade een patiënt en een dokter die zich samen sterk maken voor een gezondere en gelukkigere Wereld. Daarvoor hebben wij steun van onze Raad van Advies en ontzettend veel vrijwilligers.

We zijn een ANBI Stichting met beperkte middelen en een grote maatschappelijke missie. Daarbij is jouw steun onmisbaar

• LinkedIn Social Icon